lördag 10 januari 2009

Svenssonhelg

NU mina vänner har jag blivit riktigt dekadent,jag satt framför burken igårkväll och såg Carl-jan
vara så nervös att det blev en parodi på dans,hoppas att det går bättre på fredag.Daniel Da Silva är den klart bästa dansaren manlig/kvinnlig. De bästa ,då givetvis min åsikt var Mojje och Elisabeth. Detta var fredag och nu kommer lördagen och körslaget !! Team Hanna helt outstanding i Gabriellas sång ur en helt fantastisk film som jag sett ett par gånger och blir lika förkyld var gång jag ser den . Utöver detta har jag ockuperat min symaskin med att sy i 4 nya dragkedjor i olika plagg då förståss , sytt spets på dukar,strukit tvätt JIPPI jippi nått jisses vad det är tråkigt.

4 kommentarer:

Scylla sa...

Va, har du blivit sjuk?!?
Sitta framför dumburken?
Säkert att du inte har fått feber?!?

Mina sa...

Ja vad är det som händer? Det är tur att du "jobbar" där du gör,för du har iallafall nära till akut hjälp!j

anti sa...

Jo du (mina) nu har du snart lagt upp till en sådan och jag som hade fått för mig att du var snel och timid precis som jag,men se det var ju ganska fel ser jag.Men men skrattar bäst som sist ha,ha på dig också.

Scylla sa...

Du? Snäll och timid?!?
Kanske när du sover lilla mamma...
Men tja jag vet inte riktigt om din kära lilla husockupant skulle hålla med om det...

Kram på dig :)