fredag 16 januari 2009

Jag ångrade mig. Idag är jag mycket svart,ont i hela kroppen,dåligt samvete gentemot "mina gamlingar" eftersom jag vet att det inte finns någon som gör det lilla jag gör för dom.Dessa så svarta tankar som någon gång då och då dyker upp, mestadels vid sådana här tillfällen som nu ,kan jag tycka är jättejobbiga eftersom jag inte kan styra eller göra något åt det.Varför är jag hemma när jag själv så ofta sagt att det inte är så där särskillt mycket bättre att gå hemma. Jo därför att de 2-3 dagar när jag känner så här anser jag inte mig vara lämplig att umgås med de som jag jobbar med, varken klienter eller personal.Var liggande med frossa,låg för länge i sängen med följden att jag fick ont i ben och rygg,resten vet ni nu,fy för vilket gnäll men det känns ganska bra att få skriva av det,snälla ta det för vad det är,jag håller på och se om det här att skriva ut det hjälper. Det finns inte mycket ordning och reda i det här men det får va vad det vill. Jag känner ingen glädje alls idag och eftersom jag är medveten om detta gör det ju inte saken mycket bättre.Förstod på inläggen att du Marita skulle på OP,var det idag så önskar jag dig lycka till .Jag ska ju till Kristisnstad på måndag och röntga mina lunger,ta ett lungtest och därefter träffa läkaren och få min dom gällande dom.
Fy för nu har jag kräkt nog för idag.Är det någon som läser så får ni ha en bra helg.

7 kommentarer:

Scylla sa...

Kram o krya på dig

Kenth sa...

Du är värd all cred för du kämpar på vad DU orkar "Respekt"

anti sa...

Till Kenth ,Tack,det är väl vad jag kan säga och mena.

Namn: Eva sa...

Krya på dig!!!
Ont krut förgås inte så lätt ;-)

anti sa...

Till Eva. Den du med smör på,returen kommer var så säker.Ha det bra .

anti sa...

Till stina. Tack ,det är bättre idag.Vi hörs.

Scylla sa...

Lycka till i Kristianstad imorgon. Kram