måndag 26 januari 2009

Jo du Eva, du brukar prata om att avskaffa olika saker och ibland även personer och det kan vara befogat.Gäller det även sura och vinga arbetskamrater?? det kändes ganska befogat att få gjort något liknande idag.Det är inte all personal som ligger bakom dina bekymmer och därmed heller inte förtjänta va dessa tvära,sura och besvärade svar och kommentarer.Om du nu har så stora besvär så kan jag inte förstå varför du överhuvudtaget går kvar på din arbetsplats då du ju har så många andra arbeten och arbetsplatser som är så "bra "enligt vad du sagt.Jag tror att du ochså får börja att tänka dig för lite grann i ditt uppträdande mot de övriga i personalen .ALL PERSONAL INTE BARA VISSA.

Ha en bra dag.

Detta är inget ont menat bara välment.

5 kommentarer:

Scylla sa...

Grattis på namnsdagen...

Mita sa...

Vad har nu hänt.

gumman sa...

Även om det är din sanning tycker jag inte det är ok att hänga ut någon på det sättet och inte arbetsplatsen heller.

gumman sa...

Det är lugnt. Jo här är det rena sjukstugan. Vi är krassliga allihop. Men jag får se till att vara hemma nu så jag verkligen blir frisk. Är ledig fre, lö och söndag.

anti sa...

Fortsätt så , så blir det säkert bra.Lycka till.