lördag 31 januari 2009

Intrsseförtäcknig

Jag har varit riktigr lacy denna helg, har inte gjort många knop.Jag har däremot fått se ett par riktigt bra filmer bl.annat Så som i himlen svensk, för den som inte sett den. En av de allra bästa filmer gjord i sverige , den andra är Jägarna som är så otäck men ändå något av det bästa JAG sett . Nu lite senare ikväll har jag sett Sandra Bullock i Secret Agent 2 dessa tycker jag är så härliga att se på, det är verkligen parodi på skönheter och höga klackar om något, särskillt ettan .Av övriga filmer tycker jag om När lammen tystnar och Green mile .Dessa två filmer är ju som de flesta vet efter böcker,som slår filmerna med hästlängder och det är ju inte ovanligt att boken är bättre än filmen .Några av mina klassikerfavoriter är Dimmornas bro , Elefantmannen ,The Mask och filmen om Ike och Tina Turner. För övrigt tycker jag om att resa,historia,handarbete,stenarbete,betonggjutning och annars lite av varje ute, där jag trivs bäst.Inneabete är inte av något större intresse,tyvärr är det en del som MÅSTE göras om jag vill eller inte. Tycker ochså mycket om mitt arbete med de gamla.

3 kommentarer:

Mita sa...

Då har du laddat batterierna denna helgen, ibland behöver man det.

gumman sa...

Då är vi två som tagit det lugnt. Inte för att jag känner mig speciellt utvilad men ändå.

Scylla sa...

Och detta inlägg kommer från en person som påstår sig inte titta på tv.... Eller var det snön som höll dig inne?!?!