måndag 5 januari 2009

Det nya året.

Jaha hur många av er har nu avlagt dessa obligatoriska löfte som senare bryts under årets gång.Mitt löfte en gång att inte avlägga ett sådant har jag inte brutit än.
Vad tycker ni om vårat fina kalla väder vilka helt suveräna dagar vi haft tycker jag.
Detta är min sista lediga vardag nu på ett tag och det känns väldigt bra att skulla börja jobba igen med glädje faktiskt, det är bra med sådana här POWER RESTS SOMETIMES de kan slå hål på många trista tankar runt ett HJÄVLA JOBB SOM BARA GÖR MIG/DIG LEDSEN OCH ARG av olika anledningar.Efter mina olika (sjukdommar,verbala örfilar,hot om fysiskt våld mitt barns död så blir man ganska trött på att höra om alla dessa (fisar som sitter på tvären) och kan säkert visa en väldigt ointresserad sida när andra sitter och pratar men jag orkar inte höra på det längre.Man ser ju så olika på saker och ting så jag menar inte att ni/de inte ska få ha sina tankar och sägande så länge du/ni står för det ochså längre än tills det blir sagt.

4 kommentarer:

gumman sa...

Bra skrivit! Vi borde nog tänka oss för lite oftare.

anti sa...

Hej gumman och vem är nu du då och var kan man hitta dig??

Kajsa sa...

Jag har inte lagt några nyårslöften för jag kan inte hålla dem! Jag håller med gumman att detta var bra skrivit. Du är så klok!

Scylla sa...

Jag skippade oxå nyårslöftena detta året. Som sagt man ska ju helst hålla dem oxå... Vilket jag inte brukat göra... :D

Kram