fredag 9 januari 2009

Mitt (egna)jag.??!!

Jaha nu har våra vanliga negativa kommentarer tagit fart igen efter helgvilan ha ha ha ,inte får man vara glad när det är tid att gå tillbaka till jobbet igen,vissa frestar verkligen både tålamod och kraft på att försöka med att förändra sig. Hoppas att kropp och skäl går tillsammans för annars blir det fel i balansen och blir inte bra.Dessa godisälskande abstinensbesvärade kolleger att inte tycka synd om utan kanke lite skrattretande mitt i allt detta elende.Har inte kunnat annat än småskrattat lite grann åt alla dessa besvär.

Ett ärligt menat LYCKA TILL MED VAD NI SATT ER FÖR.!!!!!

3 kommentarer:

Scylla sa...

jag hänger inte med, men du har säkert rätt...

Kajsa sa...

Jag tror nog att jag förstår vad du syftar på?

Kenth sa...

Tack för din support!!