fredag 17 juli 2009

sommarslött eller??

De gånger jag varit inne och kollat bloggningen på senare tid så har aktiviteten varit låg,väldigt låg.Denna semesterveckan jag har nu, har precis haft styrfart inte mycket mer än så,var ganska så trött när jag gick hem i fredags, av lite olika anledningar.Tyvärr så blir man inte mycket piggare av att intet göra så jag får väl ta ett ryck i helgen så att jag orkar med att börja jobba igen på måndag. Herrn med majonäsburken,har du inte fyllat den nu vid det här laget så att du kan komma igång igen?? Har storfiskarfamiljen tagit semester eller ??En är bara ute och kommenterar ?! Nästa har väl semester igen kan man tänka sig.
Oavsett anledningar så önskar iallafall jag er en fortsatt god sommar.

1 kommentar:

Scylla sa...

ja ja slöt var det ja
du har inte varit så väldigt aktiv själv heller...
njut av dina semesterveckor kära lilla mamma