söndag 17 maj 2009

" Semester "

Efter våran loppis i lördags som var min sista aktivitet på jobbet nu på en vecka så börjar jag den med lite förkylning . Detta är ett ganska vanligt förekommande tillstånd att börja semestern på, verkar det som eftersom mina Alltid börjar så,nog om detta.
Eftersom det regnar idag "behövligt " så blir det skåp och garderåber som får ett besök idag.Kulle det visa sig att blir bra arbetsväder så år det en slänt och stenar som gäller.Ska oxå en tur till Metropolen Hanaskog för en en visit hos ett par kompisar,därefter ska jag ut och titta efter en riktig HÖRNsoffa,efter allt detta så kommer jag tillbaka och kivar med er igen,Kul vaaa??? Många "Varma "hälsningar från Anki.
Ha det så bra.

3 kommentarer:

gumman sa...

Jo, det kändes att man varit ute hela dan i lördags. Det är jag inte van vid. Jag hade en förhoppning om att hinna få undan borden igår kväll på jobbet men NEJ. Som vanligt går kvällarna i hundranittio när det är helg. Du får ha en bra semester så ses vi om en vecka. Kram

anti sa...

Kram på dig själv så ska vi nog ses om en vecka som du sa.
God arbetslust hahaha.

Scylla sa...

vad skadeglad du låter mamsen lilla... Har du hittat en trevlig soffa än? Bara lite nyfiken?