måndag 30 mars 2009

Utetime!!!

Såja nu har jag hittat vad jag sökt en tid, och kan ni tro jag hittade det, bra vaaa???
Nu är det vår och man kan vara ute nästan hela tiden och slippa de där enormt tråkiga detaljerna som att städa diska och plocka undan grejer så att folk kan komma in för nu behöver de ju inte det på ett tag eller?? Jag roar mig med att kasta sten och andra små saker runtomkring mig just nu , mycket roligare än alla de där tråkiga inomhussakerna , någon som håller med eller inte det nehej.Tokig ja kanske det men jag trivs och det är vad jag bryr mig på och inte vad andra tycker för det är bara till besvär att behöva tänka på det ochså mitt i alltihop.Jag är en stor fan av sten,trä och andra naturmaterial att blanda hejvillt emellanåt är jättekul.

3 kommentarer:

Scylla sa...

Du och dina stenar... Som "syster yster" alltid säger du kommer fan dö me en sten i näven

Mita sa...

Har du skaffat hemhjälp nu på våren eller.

Kajsa sa...

Jaså du har hittat din tangetbord???